BLOSM

BUILDING LISTS ON SOCIAL MEDIA

Heb jij nog geen e-mail lijst...

...of levert jouw e-maillijst je geen klanten op? Dan zou je jezelf de volgende vraag moeten stellen!

Stel dat er een stap-voor-stap strategie zou bestaan die je helpt bij het doorlopend aantrekken van potentiële klanten via je e-maillijst. Zou dat je motiveren om van de groei van jouw e-maillijst een top prioriteit te maken voor jouw onderneming?

Als jouw antwoord JA is, lees dan vooral verder!

Iedereen is online op zoek naar oplossingen

En jouw product of dienst is precies dat puzzelstukje waar sommige mensen naar op zoek zijn! Zij zijn bereid daarvoor te betalen. In de zoektocht naar een perfecte oplossing schrijven ze zich in voor diverse e-maillijsten in de hoop dat iemand hun probleem kan helpen oplossen.

De vraag is nu: Kunnen deze mensen zich al bij jou inschrijven, doen ze dit ook daadwerkelijk en maken ze daarna effectief kennis met jouw diensten of producten?

Misschien kunnen mensen zich nog niet via jouw website inschrijven of bereik je nog lang niet het aantal mensen dat je zou willen.
Of zijn jouw activiteiten om je e-maillijst te laten groeien niet gebaseerd op een plan of strategie en kost het je veel te veel tijd en energie, terwijl er helemaal geen groei in zit.

Klinkt dit herkenbaar?

Dan is BLOSM echt interessant voor jou...
Over een paar maanden kijk je met trots naar je e-maillijst die vol nieuwe en 'warme' bijna-kopers staat!

Maar eerst dit...

...NOG ÉÉN VRAAG!

Een vraag die mij jarenlang ongemakkelijk liet voelen als ondernemer en die jou waarschijnlijk ook vaker is gesteld. Business coaches, collega’s en Mastermindleden. Ze vragen dit allemaal met de beste bedoelingen, maar toch raakt het je en blijft het nagonzen in elk onzeker ondernemers-hoofd....

“Hoeveel mensen heb jij op je e-maillijst staan?”

Ai! Vooral als je nog maar net bent gestart, er alles aan doet om zichtbaar te zijn, maar je niet zeker bent of het wel gaat lukken is dit een pijnlijke vraag. Zeker als de kans bestaat dat je terug moet naar het leven voordat je ondernemer werd. Deze vraag maakte dat ik mij wilde verstoppen en ingraven in een digitaal gat.

Misschien herken je dit wel?

Want voor mij was het super confronterend. Ik was nog maar een paar jaar in ‘business’ en het voelde alsof ik een bedrieger was. Iemand die doet alsof ze een succesvolle ondernemer is, maar eigenlijk aan het mislukken was.

Ik kan mij het nog zo goed herinneren

Het was tijdens de eerste bijeenkomst van mijn Mastermind groep.  Ik was zo’n jaar daarvoor begonnen met mijn bedrijf. Ik was al jaren online actief, een echte early adaptor, maar als ondernemer voelde ik mij eigenlijk een echte hobbyist.

Mijn e-maillijst van 200 mensen, inclusief mijn familie, was daar het bewijs van. Ik had een lijst vol random mensen die gratis informatie verzamelden, maar niet wilden kopen. Of mensen waarvan ik eigenlijk nog niet goed wist waar ze nu het meest mee zaten. En waar ik ze mee zou kunnen helpen.

Het meest pijnlijke was dat ik lange dagen maakte, hard werkte maar er eigenlijk niets mee op schoot. Het lage aantal mensen op mijn e-maillijst of eigenlijk het gebrek aan de juiste mensen maakte dat ik mij er constant van bewust dat mijn bedrijf nog lang niet levensvatbaar was.

Maar toch ben ik dankbaar voor de vraag die mij steeds werd gesteld, want de acties die ik daardoor ben gaan nemen hebben er voor gezorgd dat ik nu een rotsvast vertrouwen heb in mijn bedrijf.

En een e-maillijst heb met meer dan 5600 potentiële klanten!

Voordat jij ook in actie komt...

...is het wel belangrijk dat je bekend bent met een aantal redenen
waarom het je niet lukt je e-maillijst verder uit te breiden!
(en hoe je daar direct verandering in aanbrengt)

Reden 1#
Je voelt je overweldigd door alle tactieken en strategieën

Reden #2
Je krijgt het al benauwd als je aan de techniek denkt

Reden 3#
Je schuift het voor je uit

Reden #4
Je hebt geen idee hoe je mensen op je lijst gaat krijgen

Reden #5
Je hebt geen idee hoe je contact gaat houden met potentiële klanten

Het goede nieuws is...

Een e-maillijst opbouwen met toekomstige klanten is ook voor jou binnen handbereik!

Het opbouwen van een sterke e-maillijst met mensen die geïnteresseerd zijn in jouw bedrijf en die bij je willen kopen is ongelofelijk belangrijk. Dat zul je je inmiddels beseffen.

Maar wat je misschien nog niet weet is dat je door een e-maillijst op te bouwen met de BLOSM-methode ook in staat bent om:

  • Een solide basis te leggen voor toekomstige strategieën als sales funnels, webinars of alles wat je mogelijk in de toekomst gaat doen aan marketing;
  • Snel kunt testen en pilots kunt houden voordat je een definitief product ontwikkelt;
  • Inkomen kunt genereren op de momenten die voor jou belangrijk zijn;
  • Trots antwoord kan geven op de vraag ‘Hoeveel mensen heb jij op je lijst?’

En ja, dit ligt allemaal ook binnen jouw bereik. Of je nu helemaal aan het begin staat van het opbouwen van een lijst of al een paar jaar pogingen doet… je hebt hiervoor wel een stap-voor-stap plan nodig.

Een plan dat ik zelf gebruik en zich heeft bewezen en up-to-date informatie bevat.
Een plan waarmee ik jaar na jaar mijn omzet verdubbel en mij honderden nieuwe potentiële klanten per maand oplevert.

EN…

Een plan waar je over een paar maanden ook blij mee bent.

Enthousiast geworden? Mooi!
Dan vertel ik je heel graag over mijn splinternieuwe cursus over het opbouwen van een e-maillijst.

maandengewerkt
BLOSM

Het stap-voor-stap list building programma dat zorgt voor groei in je bedrijf

De laatste maanden heb ik op de achtergrond gewerkt met je collega ondernemers. Ondernemers die het lastig vonden om te beginnen met het opbouwen van een e-maillijst. Ze hadden geen idee waar te beginnen, zagen op tegen technische zaken en hadden géén idee hoe ze die lijst ooit zouden moeten laten groeien.

Er waren ook ondernemers bij die zelf al een poging hadden gedaan maar desondanks geen nieuwe inschrijvingen kregen. En die geen plan hadden om in contact te blijven met degenen die wel op hun lijst stonden. Wat er voor zorgde dat die mensen nooit een aanbod te zien kregen of op een onjuiste manier te zien kregen. En die ondernemers misten daardoor kansen om hun producten of diensten te verkopen.

Het resultaat van deze samenwerking met jouw collega ondernemers:

Een overzichtelijke en gemakkelijk te volgen methode, dat je handvatten geeft voor een stabiele groei van je lijst én je bedrijf:

Building Lists On Social Media (BLOSM)

WAT GAAN WE DOEN?

HET LATEN GROEIEN VAN JOUW EIGEN E-MAILLIJST

Met BLOSM werk je stap-voor-stap, zonder dat je je druk hoeft te maken wat je als eerste moet doen, aan de opbouw van je lijst. Je volgt gewoon mijn stappenplan. Aan het einde van BLOSM heb je een vruchtbare basis gelegd waar je mensen mee aantrekt die echt geïnteresseerd zijn in jouw diensten en producten. Tijdens het programma gaan we onder andere het volgende doen:

KLANTENMAGNEET KIEZEN

Hoe help jij mensen en wie zijn je ideale klanten? Ik laat je precies zien hoe je dit bepaalt. Ik help je bij het kiezen van de juiste gratis informatie, ofwel klantenmagneet genoemd, die bij jouw ideale klant past. Je krijgt een kant-en-klaar stappenplan om het te creëren, vorm te geven en te uploaden. Ik geef je tips en tricks voor de vormgeving zodat het goed past bij je bedrijf.

PLAATSEN VAN JE KLANTENMAGNEET

Je website samen laten werken met je klantenmagneet: je leert waar je jouw klantenmagneet plaatst zodat je geïnteresseerde bezoekers de juiste kant op leidt. Daarnaast brengen we je klantenmagneet onder de aandacht bij jouw ideale klanten op social media.

 

MAILINGSERVICE

Hoe ga je die e-mails versturen? Niet zelf een-voor-een natuurlijk, maar met een e-mail service provider die bij jou past. Je kiest deze aan de hand van mijn overzicht met providers.

Je ontdekt hoe je contact houdt via e-mail om de band te versterken en potentiële klanten voor te bereiden op jouw aanbod.

JE KLANTEN EEN WARM BAD BIEDEN

Leer hoe je nieuwe inschrijvers een warm bad biedt in plaats van de koude douche die ze over het algemeen gewend zijn nadat ze zich ergens hebben ingeschreven.

Een fijne eerste kennismaking is natuurlijk dé perfecte basis voor een langdurige relatie. En dat is wat je wilt met je potentiële klanten.

Besloten BLOSM Facebook Groep

BONUS 1 t.w.v € 397,00

Bij deelname aan BLOSM kun je overleggen met andere vrouwelijke ondernemers in de besloten Facebookgroep:

  • Je wisselt feedback uit over de klantenmagneet om ervoor te zorgen dat je zoveel mogelijk inschrijvingen krijgt.
  • Het delen van content-ideeën om de mensen op je e-maillijst super betrokken te houden bij jouw bedrijf en producten.
  • Je bouwt een waardevol netwerk op van mede-ondernemers waaruit mogelijk zelfs samenwerkingen ontstaan!

ELKE TWEE WEKEN: VRAAG EN ANTWOORD SESSIES

BONUS 2 t.w.v € 497,00

Naast de waardevolle feedback van je mede-cursisten beantwoord ik je meest prangende vragen. Tijdens deze twee wekelijkse sessies ga ik persoonlijk met je in gesprek en kijken we naar jouw vooruitgang.

Zijn er punten waar je op vast loopt? Dan zorgen we er tijdens de Q&A sessies voor dat we deze aanpakken!

Stap nu in!

BLOSM

HÉT BUILDING LISTS ON SOCIAL MEDIA PROGRAMMA

INVESTERING € 1297,00

  • Waarin ik je help, via een stap-voor-stap methode, om te voorkomen dat je vastloopt en overweldigd raakt
  • Waarin je de nieuwste strategieën ontdekt om via social media continue aandacht te genereren voor je klantenmagneet
  • Waarmee je potentiële klanten weet te verwelkomen en op lange termijn kan boeien en aan je weet te binden

Ik verwelkom je graag bij de BLOSM-community

*prijzen excl. BTW

Dat BLOSM werkt merkte Jocelyn toen ze haar gratis weggever ging testen!

listbuilding is belangrijk

“De beste tijd om met listbuilding te beginnen is gisteren, de één na beste tijd vandaag”

Natuurlijk zou je al een grote e-maillijst willen hebben met mensen die je kennen en open staan voor je aanbod. Maar om op dat punt te komen is in actie komen nodig. Dus niet langer uitstellen wat je eigenlijk van het eerste moment al had moeten doen.

Je wilt niet over een half jaar of jaar terugkijken en spijt hebben dat je niet bent gestart.

Ik gun het jou dat je een klantenmagneet maakt waar je trots op bent. Een e-mail provider kiest die bij je past en waarmee je contact houdt met de mensen op je lijst. Waarvan je weet dat daar betalende klanten tussen zitten.

Ik wil dat je straks zegt:
“ik ben blij dat ik heb besloten met BLOSM te beginnen”

Je kunt nu tijdelijk profiteren van dit aantrekkelijke aanbod!

Je vraagt je nu misschien wel af…

Hoeveel tijd moet ik inplannen om resultaten te zien?

BLOSM doe je in je eigen tempo, dat betekent dat je er zoveel uren aan kunt besteden als je agenda dat toelaat. Een mooi streven is rond de 3 uur per week, 1 uur om de video’s te bekijken en 2 uur om de actiepunten uit te werken.

BLOSM is zo ontworpen dat je snel en gestructureerd door de stof heen gaat. En hoe meer tijd je investeert hoe sneller je daadwerkelijk mensen op je lijst krijgt.

Is dit voor beginners?

JAZEKER! BLOSM is een programma dat werkt aan het fundament van je bedrijf. Je leert over marketing, wat onmisbaar is voor een iedere ondernemer. De cursus is perfect als je nog moet starten met het opbouwen van een lijst én als je al een lijst hebt die niet groeit. Of er als weinig interactie en respons is met de mensen op die lijst.

Dus is jouw lijst kleiner dan 2500 mensen dan is BLOSM perfect!

Ik ken mijzelf, hoe maak ik BLOSM wél af?

Vaak verlies je de focus als je in verwarring raakt, onzeker wordt en niet weet wat de volgende stap is. Je verliest het overzicht en eindpunt uit het oog en gaat dan uitstellen. In BLOSM werk je met duidelijke doelen zodat je steeds helder hebt waar je mee bezig bent. Daardoor blijft de motivatie om verder te gaan hoog.

Bovendien zorgt deelname aan de besloten Facebookgroep voor feedback en inspiratie van mede BLOSM deelneemsters. Zo ben je in staat je enthousiasme en focus te behouden.

Hoe weet ik zeker dat ik alles ga begrijpen?

Ik ken mijn doelgroep en daar heb ik BLOSM naar ontworpen. Kortom, het is ook voor jou haalbaar. Je hoeft niet alles in 1 keer te doen. Ik vertel je precies welke stappen je zet. En je gaat pas verder als je een stap klaar hebt.

Daarnaast kan je elke dag je vragen stellen in de besloten Facebookgroep, die ik persoonlijk beantwoord.

En elke 2 weken spreken we elkaar tijdens de vraag en antwoordsessies. Je legt mij voor waar je tegen aanloopt, waar je over twijfelt en je gaat weer geïnspireerd en gemotiveerd verder!

Hoe werkt de 14 dagen garantie?

Ik heb mij ingezet om met BLOSM jou een programma te bieden dat je snel op weg helpt met het opbouwen van een converterende lijst.

Als jij weet wie je doelgroep is, een manier hebt om ze helpen en met de beste intentie aan BLOSM begint – dan beloof ik je dat dit programma voor je werkt. Als je ermee bent begonnen, de eerste opdrachten hebt gedaan en niet enthousiast bent, dan kun je binnen 14 dagen na je aankoop contact met mij opnemen en krijg je 100% van je investering terug.

TWIJFEL JE?

Oké, dan lopen we deze checklist af:

Je bent klaar om met BLOSM te starten als…

  • Je wilt beginnen met het opbouwen van een e-maillijst volgens bewezen strategieën.

  • Je probeert al maanden (of jaren) een e-maillijst op te bouwen, maar je wordt niet blij van het aantal of de mensen die op de lijst staan reageren niet op je aanbod.

  • Je weet wat je favoriete doelgroep is en wie je helpt met je product of diensten.

  • Je hebt er geen problemen mee om een paar uur per week te investeren als je maar weet dat je die tijd goed besteed.

  • Je steekt al tijd in een blog, social media berichten, een e-book en andere dingen waarvan je gehoord hebt dat ‘moet’, alleen je hebt geen duidelijke strategie om het allemaal met elkaar te verbinden.

  • Je ziet in dat listbuilding nog steeds dé slimste manier is om in contact te komen met potentiële klanten en je zelf in staat bent om contact te houden want op social media platforms wordt dat steeds lastiger.

  • Je bent gemotiveerd om met BLOSM aan de slag te gaan. Ook al zijn eerdere pogingen om een e-maillijst op te bouwen mislukt. Je kijkt ernaar uit om morgen in te loggen in het programma en de eerste stappen te zetten. Stappen waar je straks elke dag plezier van hebt.

  • Je voelt je gerust omdat je weet dat er een 14 dagen ‘Niet tevreden – geld terug garantie geldt. Het is simpel. Of je gaat aan het werk en je ziet over een maand of wat je e-maillijst met contacten groeien of je stuurt mij binnen 14 dagen een bericht om de aankoop te cancellen.

Wat denk je ervan?

Dus, op welke e-maillijst zal jouw ideale klant
zich morgen inschrijven?

Weet je die vraag nog waar we het in het begin over hadden?
Je kunt deze nu beantwoorden.

Want als je je aanmeldt voor BLOSM en met de modules aan de slag gaat wordt jouw e-maillijst een onweerstaanbare magneet voor mensen die op termijn klaar zijn jouw klant te worden.

Nog even op een rij wat je krijgt:

BLOSM

DÉ FUNDERING VAN LISTBUILDING

Met BLOSM leg je zoals gezegd, een stevige basis voor het opbouwen van een e-maillijst waar je op kunt vertrouwen.

Je werkt stap-voor-stap zonder dat je je druk hoeft te maken wat je als eerste moet doen, je volgt gewoon mijn stappenplan. Aan het einde van BLOSM heb je een fundering gelegd waar je mensen mee aantrekt die echt geïnteresseerd zijn in jouw diensten en producten.

Dat doen we door:

  • Een klantenmagneet te kiezen: ik help je bij het kiezen van de juiste klantenmagneet die bij jouw ideale klant past. Je krijgt een klant-en-klaar stappenplan om het te creëren, vorm te geven en te uploaden.
  • Het ontwerpen van je klantenmagneet: eenmaal gekozen wat het gaat worden geef ik je tips en tricks voor de vormgeving zodat het goed past bij je bedrijf.
  • Je website te laten samenwerken met je klantenmagneet: je leert waar je je klantenmagneet plaatst zodat je geïnteresseerde bezoekers de juiste kant op leidt.
  • De e-mail service provider te kiezen die bij jou past aan de hand van mijn overzicht met providers.
  • Door je nieuwe inschrijvers een warm bad te bieden in plaats van de koude douche die ze over het algemeen staat te wachten nadat ze zich hebben ingeschreven.
  • Ontdekken hoe je contact houdt via e-mail om de band te versterken en ze voor te bereiden op jouw aanbod.
  • Je klantenmagneet onder de aandacht te brengen bij jouw ideale klanten op social media.

Plus deze waardevolle bonussen:

Besloten BLOSM Facebook Groep

Wist je dat je bij deelname aan BLOSM kunt overleggen met andere vrouwelijke ondernemers in de besloten Facebookgroep?

  • Je wisselt feedback uit op de freebies om ervoor te zorgen dat je er zoveel mogelijk inschrijvingen krijgt.
  • Het delen van content-ideeën om de mensen op je e-maillijst super betrokken te houden bij jouw bedrijf en producten.
  • Je bouwt een waardevol netwerk op van mede-ondernemers waaruit mogelijk zelfs samenwerkingen ontstaan!

LIVE Q&A SESSIES

Naast de waardevolle feedback van je mede-cursisten zal ik zelf tijdens meerdere live Q&A Sessies je meest prangende vragen te beantwoorden. Tijdens deze sessies ga ik persoonlijk met je in gesprek en kijken we naar jouw vooruitgang.

Zijn er punten waar je op vast loopt? Dan zorgen we er tijdens de Q&A sessies voor dat we deze aanpakken!

Als je nog twijfelt…

Veel startende ondernemers die twijfelen, geven zichzelf nog even de tijd geven om ‘er over na te denken’. Want je bent al zo druk of hebt al veel geïnvesteerd of weet niet of dit het juiste moment is.

Als je dit herkent dan zou je juist nu moeten instappen. Want met BLOSM leer je hoe je continue meer klanten krijgt. En door het systeem dat ik je aanreik bespaar je juist tijd. Ik leer je gestructureerd werken aan je marketing. En voer je uit wat ik je leer uit; dan zie je alles wat je nu investeert absoluut in geld en tijd terug.

Maar ik ben er van overtuigd dat tijd ons meest waardevolle bezit is!

Daarom is het zo belangrijk dat je doelgericht en efficiënt te werk gaat. Naar mijn idee is het dus niet erg handig om zelf maar op zoek te gaan naar willekeurige tips over list building op het internet. Je denkt wellicht dat het toch niet zo ingewikkeld kan zijn?

Helaas is de kans groot dat je ontmoedigd raakt…
Het internet staat vol met strategieën, die stuk voor stuk niet naadloos aansluiten bij je bedrijf. Dus klik je misschien nog maar een keer op de ‘Promoten’-knop van Facebook om er nog wat halfslachtige volgers bij te krijgen. Op Facebook kun je tenslotte ook contact houden toch?

Terug bij af
Op die manier ben je over 3 maanden gewoon weer terug bij af. Dit in plaats van je lijst te zien groeien en je aanbod te kunnen presenteren aan warme contacten.

Kortom... waar wacht je nog op!

Ik wil niet pessimistisch zijn maar…

Ik weet dat de meeste ondernemers die dit lezen deze pagina bewaren,
zichzelf nog even de tijd geven en ‘er over na gaan denken’. En zich afvragen hoe moeilijk het kan zijn om zelf uit te zoeken hoe je aan list building doet.

Ik ben er van overtuigd dat tijd ons meest waardevolle bezit is!

Daarom is het zo belangrijk dat je doelgericht en efficiënt te werk gaat. Naar mijn idee is het dus niet erg handig om zelf maar op zoek te gaan naar willekeurige tips over list building op het internet. Je denkt wellicht dat het toch niet zo ingewikkeld kan zijn?

Helaas is de kans groot dat je ontmoedigd raakt…
Het internet staat vol met strategieën, die stuk voor stuk niet naadloos aansluiten bij je bedrijf. Dus klik je misschien nog maar een keer op de ‘Promoten’-knop van Facebook om er nog wat volgers bij te krijgen. Op Facebook kun je tenslotte ook contact houden toch?

Terug bij af
Op die manier ben je over 3 maanden weer terug bij af. Dit in plaats van je lijst te zien groeien en je aanbod te kunnen presenteren aan warme contacten.

Kortom... waar wacht je nog op! Zet die stap naar gezonde groei in je bedrijf met BLOSM!

aan de slag

Laten we samen aan de slag gaan!
Zie ik jou in BLOSM?
NEEM CONTACT OP!

-Willy Valk